Køb et slogan

Markedsfør produkter med et slogan, salgspitch eller en kort reklametekst

Hvordan skaber man et godt slogan?

  • Dit slogan skal tale til målgruppen: Det er vigtigt at kende sin målgruppe og have en klar forståelse af, hvad der appellerer til dem. Et slogan skal tale direkte til målgruppen og skabe en forbindelse til deres behov og ønsker.
  • Dit slogan skal være kort og præcist: Et slogan skal være kort, enkelt og nemt at huske. Det skal kunne formidle virksomhedens budskab på en klar og præcis måde.
  • Dit slogan skal være unik: Et slogan skal være unikt og differentiere virksomheden fra konkurrenterne. Det skal være noget, som kunderne forbinder med netop din virksomhed og ikke andre.
  • Dit slogan skal være meningsfuldt: Et slogan skal have en dybere betydning og afspejle virksomhedens værdier og filosofi. Det skal være noget, som kunderne kan relatere til og som skaber følelser og engagement.

Har du brug for at skille dig ud fra mængden?

Et godt slogan påvirker, hvordan kunderne opfatter din virksomhed. Derfor bør du overveje den mindre investering det er, at købe et slogan, der har stor betydning for din forretning. Du får et personligt og professionelt slogan, der kan føre til nye kontakter og kunder. Så hvorfor ikke? Et godt slogan kan du smække op på firmabilen, i butiksruden, sætte på plakaten eller hjemmesidens forside? Mulighederne er uendelige. Det er hjælp til at markedsføre din forretning. Og så det koster ikke alverden! 

Ord og slogans der fænger - fra Kirsten Helstrup

Fra 1 oktober 2023 henviser Teksthjælp alle slogan-kunder til Kirsten, som er en af Danmarks bedste slogan-kreatører. Med et slogan fra Kirsten Helstrup kommer dit firma i godt selskab med en lang række store (og små) virksomheder, der gennem mange år har haft stor glæde af Kirstens kreative – og meget sigende – reklametekster. 

Lyt til Kirstens interview med TV2 

Lyt til en podcast med Kirsten på Spotify

Læs artiklen om Kirstens perfekte slogans hos Dansk Markedsføring

Køb et professionelt slogan direkte fra Kirsten Helstrup

Vil du bestille et unikt og professionelt slogan til din virksomhed? Kirsten ser frem til at høre fra dig på telefon: +45 2757 0264. Eller du kan sende en e-mail: fkhelstrup@gmail.com. Et nyt slogan starter altid med en uforpligtende snak om pris – og hvad din virksomhed ønsker at opnå med et slogan fra Kirsten. 

hvordan laver man et slogan

Fordi en god sætning ringer ind hos kunderne

Et godt slogan fænger. Det vækker interesse hos nye kunder, og lokker dem ind i løvens hule – hvor de bliver spist. Nej, spøg til side. Et godt slogan er en sætning, der ringer ind hos kunderne. Det sker, når ordene fortæller hvad du laver – og samtidig fortæller, hvordan du eller dit produkt opfylder målgruppens behov. Et slogan kan bygge på et af de vigtigste værdiudsagn i din virksomhed. Fx udbyttet: Hvad får kunden ud af din service eller produkt? Men det kan også bygge på en ordleg eller humor. Eller give et godt grin, vi husker.

Ord man husker - og er tiltrukket af

Dit slogan er et kraftfuldt værktøj i din markedsføring, fordi det skaber genkendelighed, kommunikere værdier, fange opmærksomhed, skabe følelsesmæssig forbindelse og forstærker dit brand. Her er nogle få eksempler på berømte slogans fra Kirsten Helstrup:

  • Peugeot biler: En himmelsk bil til en jordnær pris
  • Gillette barberblade: 3 dobbelt ydelse, ren og skær nydelse
  • Ajax rengøringsmiddel: Ajax gør det grove – du gør det sjove
  • Ota morgenmadsprodukter: En sund og kræsen smag kræver Crüsli hver dag

Slogan som markedsføring - 5 gode grunde til at give det en chance

  1. Det skaber genkendelighed: Et godt slogan hjælper med at skabe genkendelighed for din virksomhed. Når kunder ser eller hører dit slogan, forbinder de det med din virksomhed og dens værdier. Dette kan hjælpe med at skabe en stærk brandidentitet og differentiere dig fra konkurrenterne.
  2. Det kommunikerer værdier og budskab: Et slogan giver dig mulighed for at kommunikere dine og budskab på en kort og præcis måde. Det kan være en effektiv måde at fortælle kunderne, hvad din virksomhed står for og hvad den tilbyder.
  3. Det fanger kundernes opmærksomhed: Et godt slogan er i stand til at fange kundernes opmærksomhed og skabe interesse for din virksomhed. Det kan være med til at skabe nysgerrighed og motivere kunderne til at lære mere om dine produkter eller tjenester.
  4. Det skaber følelsesmæssig forbindelse: Et slogan kan appellere til kundernes følelser og skabe en følelsesmæssig forbindelse til din virksomhed. Det kan vække positive følelser som tillid, glæde eller begejstring, hvilket kan være med til at skabe loyalitet og engagement hos kunderne.
  5. Det forstærker dit brand: Et slogan kan være med til at forstærke dit brand og skabe en sammenhæng mellem dine produkter eller tjenester og din virksomheds identitet. Det kan bidrage til at skabe en helhedsoplevelse for kunderne og styrke dit brand i deres bevidsthed.

Tag en snak om et nyt slogan. Kontakt Kirsten Helstrup på telefon: 27570264. Eller e-mail: fkhelstrup@gmail.com

Hjemmesiden? Den ville vælge Teksthjælp ...

Hold dig ikke tilbage! Tag kontakt og hør mere om din mulighed for tekst og SEO til hjemmesiden.